Habis07 Kzlar bbegimde boynu altında kırmızılıklar ve sivilceler var fazlaca :( dktor gecer dedi yenidoganız 1 aydr gcmiyorki :( dktora gsterdik gene gecer dedi ;( sizde oldumu