1annneee Sağlık ocağından verdiler gün de 9 damla diye açıkçası fazla geldi bana.. kullananlar memnun musunuz yan etkileri var mı ve kaç damla veriyor sunuz bir de emzirmeden 2 saat önce mi verilmesi gerek?
Hanne-12 1annneee bize de günde 5 damla dediler oğlum 3 gün boyunca uyuyamadı. Sonra hemşire tanıdığıma sordum 1 Damla’yla başlayıp artırarak gidin en fazla 5 damla dedi
Talha2020 1annneee sağlık ocağından verdiler 6 damla demişlerdi onu vercen 1 saat sonra emzirmen gerekir dedi ama biz onu kullanmıyoruz içinde paraben var doktorumuz sidefer verdi tok karına veriyorum
Rumeysa11 1annneee bizde 4 damla kullandık ama sadece 4 gün kullandık benim oğlum da kabızlık ve huysuzluk yaptı bende doktoruna sordum sidefer kullan dedi çok iyi tavsiye ederim
Guler100 1annneee banada verdiler ama kullanmayi dusunmuyorum içeriği temiz degil 6.ayda pekmezi sulandirip hergun az az veririm daha iyi gorumcem cocuguna hic kullanmamis hicte bi sorun olmadi zaten emiyor gerekli vitaminleri anne sutunden aliyor beslenmeme ona gore dikkat ediyorum
1annneee Rumeysa11 sideferi araştırdım büyük çocuklar için diolar..herkes çok farklı şeyler dio şaşırdım artık.
Dhmi Bizede 5 damla dediler ama çoğu kişi tavsiye etmiyor ilerde disleride kötü yaparmış bende yeni başladım kullanmaya bakalım artik nasil olacak kullanmazsa bu sefer kansız kalır gibi geldi bana
vera66 bizede bugün verdiler 6 damla diye ama bana saçma geldi açıkcası test filan bişi yapılmadan direk ilaca başlamak şimdilk bekletiyorm haftaya doktor kontrolüne getirp öyle sorucm başlayammı yada başka bi damlamo vereceksnz diye
gozdeninannesi 1annneee Hayır daha kullanmadım burda içeriği kötü kullanmayın diyolar bilemedim kararsız kaldım ama parası olmayanda napsın el mahkum
Papatyam1 1annneee Hemsiremiz bana kilosuna göre damla sayısı oluyor dedi kızım 7 buçuk kiloydu 7 damla veriyirum sizinki kaç kilo🧐
Dgndrmz 1annneee şimdi gördüm canım kilosunu. Doktor bana bebegın kac kilo plursa okdar ver dedi 8se 8damla 9 sa 9 şeklinde
1annneee Papatyam1 aynen banada çok geldi araştırdım kiloya göre verilmesi gerekmiş kaç kilo ise o kadar damla öyle yaptım bende