Alpis-20 Bebeğim 2 aylık 4 -5 gündür iştahsız ve içtiğini kusuyo mama da olsa anne sütü de olsa kusuyo ve sürekli uyumak istiyo hasta mı oldu acaba
Deletedmom55 Alpis-20 Doktorla görüşün bizde boyle oldugunda idrar yolu enfeksiyonu cıktı insallah degildir ama tedbirli olun
Alpis-20 Deletedmom55 başka nasıl anlayabiliriz acaba gidicez doktora da zaten 2 aylık aşımız vardı doktor gün verdi onu bekliyorum beklememeli miyim
Deletedmom55 Alpis-20 Ne zaman aşınız yani genel de enfeksiyon da ateş olur falan dediler bende bekledim keske beklemeseydim bizimki ateşsiz gelsi iştahsızlık kusma