24 günlük bi paşamız var ve sürekli ıkınma halinde ayrıca şu son 4 5 gundr sürekli aglama vs vs doktora gittik gaz dedi sadece ama bn yediklerime dikkat ediorum ayrıca şükür kaka yada gaz sorunumuz yoktu..Siz neler yiyorsunuz emziren anneler yardimlasalim🙏