Selam kızlar bebeğim 17 günlük, 3.750gram doğmuştu
- Gün 3.500 grama düşmüştü, sarılık oldu mamaya başladık hem emzirme hem mama ama sütüm azdı yeni yeni geliyor. Bugün yine götürdük yine 3,500 gram nasıl kilo alcak çok üzülüyorum. 10 gün mama verdik son 3 gündür sadece emziriyordum demekki yetmiyor. Böyle birşey yaşayan varmı tavsiye verecek olan varsa sevinirim.
5.