Ebrualperece Kızlar bir haftalık bebeğim var geceleri hic uyumuyor gazlı. Doğduğundan beri böyle. Bu şekilde bebeği olanlar var mi? Ya da başta cok sakin olup daha sonradan gazlanan bebekler var mi? Nasıl başlarsa öyle gidiyor diyorlar korkuyorum.
Mom091 Ebrualperece 6. Ayı bitene kadar gaz sancısı çekti. O kadar da dikkat ediyordum neredeyse hiçbir şey yemiyordum. Bazı bebekler evet çok gazlı oluyor ve çoğu şey de fayda etmiyor. Umarım onlardan değildir bebeğiniz. Sağlıkla büyütün🥰
sukranaslier Ebrualperece bir haftalık bebekte gaz olmaz ki canım ac mı acaba bebek bir kontrole götür gaz 10-15 gün sonra başlıyor o da sancı çekmiyor asıl gaz 4. Hafta ve 6. Hafta arası atak geçiriyorlar
Elifnazberat Ebrualperece 1 haftalık bebekte gaz olmaz canım başka sıkıntısı vardır mesela doymuyor olabilir
Ebrualperece Sütüm yeterince var aslında doktor muayenesind sukranaslier doktora gittik dün sütun yetiyor kilo almış dedi. Cok dikkat ediyorum beslenmeme ve onun beslenme saatlerine. Sizin bebeğiniz ilk doğduğunda sakin bi bebek miydi sonradan mi gazlandi acaba
sukranaslier Ebrualperece benim bebeğim çok sakindi hala sakin bir bebek çok şükür karnı tok olsun gazı olmasın altı temiz olsun Uyur bebeklerin ilk bir ay bağırsakları düz oldupu için gaz problemi olmuyor 2. Ayında başlıyor gazı rezene çayı iç melisa çayı iç bebeği sakinleştirir