Merhaba! Güzel anneler
allahım beterinden saklasın , kimsenin korktuğunu başına getirmesin ,benim de getirmesin inş 🤲🏻🤲🏻🤲🏻
Benim yavrum 15 günlük 8. Günde hastane sonrası topuk kanı verdik . Bugün kistik fibrozis yüksek çıktı yarın yine gidip kan vermemizi istediler . Ağla ağla içim çıktı intertte biraz araştırınca . Sarılık vardı tartım da değeri 7. Günde 13.6 çıkmıştı (sadece sık emzirmemi söyledi Dr hastaneye yatmasına gerek yok dedi )
acaba bu sebeplede o sonuç yüksek çıkmış olabilir mi 😔😔 başka hiçbi belirti yok
benim gibi olupta bana yol gösterecek anneler var ise allah rızası için yardımcı olun 🤲🏻🤲🏻🤲🏻