20 aylık kızımı dün parka götürmüştüm. akşamına gözünü kaşıyıp ağlamaya başladı. sabah doktora götürdüm enfeksiyona benziyor deyip damla verdi. yavrum gözlerini bile açmıyor saatlerdir. yanakları kızardı, sürekli gözünden ve burnundan su akıyor. emzik emip sessizce yatıyor. sık sık ağlıyor. nolacak böyle :((