Emineyt Selamlar =) 3 gündür bebeğim emerken parça parça kızarmaya başladı memeden ayırdığımda ya da bi süre sonra çok çabuk şekilde geçiyo ve kızarıklıklar ağı, çevresi göz çevresi ve alında oluyp tecrübe eden var mı
AselveAnnesi Emineyt benim kuzum ilk doğduğunda öyle oluyordu ama emziğinde yorulduğu için diyedüşünüyordum çünkğneges nefese kalıyordu o zaman 3-4 aydan sonra düzelmişti 😂