minadogaebrar merhabalar bizde bebegim 1 aylikken ameliyat olduk, konak hastanesi Aykut ozdamara, kesinlikle tavsiye ederim, ayni zamanda sunnet de ettirmiştik, bir gece yatis yapıyorsunuz anestezi aldığı için, yaklaşık 1 1.30 saat sürüyor ameliyathaneden çıkması yani, bizimki acil olması gereken cinstendi, gittiğimiz gün doktora hemen boşluğunda ameliyat etti Aykut bey,