hzlssmoom benim kızım şuan 14 aylık 2 aylıkken elini emmeye başlamıştı uykuya geçerken ağladığında kendini sakinleştirirken sürekli emerdi. Her gören sanki anormal bi durummuş gibi aaaaa elini mi emiyoooğğğrrr? Diye saçma bi soru sorardı aman parmağı incelir aman 6 yaşına kadar emer benim çocuğumda emerdi 18 yaşında sinirlenince hâla emiyor. Neler duydum neler hemde hiç tanımadığım orda burda karşılaştığım insanlar tarafından. Sonuç mu? Kızım 8-9 aylıkken kendi kendine bıraktı elini emmeyi ben hiçbirşey yapmadım çok araştırdım müdahale etmemek gerektiği yazıyordu kendi kendine bıraktı birdahada emmedi hiç.