Kızlar normalde her ay adetim düzenlidir Normalde 3 gün önce adet olmam gerekirdi fakat olmadım gebelik düşünüyorduk dün test yaptım fakat negatif çıktı ama hala hastada olmadım yarın sağlık ocağına gideyim dedim ama arkadaşım varsa da kanda hemen çıkmaz dedi yeni bile olsa adetim gecikince evde yapılan testte çıkarmıydı? Sizce yarın sağlık ocağına gitmelimiyim yoksa birkaç gün daha beklemelimiyim