Kızlar bebeğim oyun oynarken çıngıraklardan biri açılmış içinde boncukları agzında son anda yakaladım elimi hemen ağzına soktum bir tane çıkardım hemen e bebeği aradık teyit için 2 boncuk eksik nefes alması normal böyle birşey başına gelen varmı acaba doktora yazdım kakasından cıkar dedi nefesinde sorun yoksa takipte olun dedi pandemiden dolayı doktora götürmekten çekiniyorım