serebro bende 23 mayısta ikinci doğumumu yaptım. Kanamam 4 gün sürdü. Ondan sonra hep lekelenme oldu. Sabah küçük ped takıyorum, akşama kadar cok az leke geliyor o kadar. 12 gün oldu dogum yapali. Normal dogum benim ki. Kiminin az kiminin cok kanamasi olabilir canım, normal yani.