Havalar iyice ısındı. Bebek arabasını çıkarmadık daha virüsten dolayı. Bebeğimi kucağımda daha güvenle saklarım gibi geliyor. Sling mi daha iyidir kanguru mu kararsız kaldım. Bebeğim 82 günlük. Dışarıya da ilgisi var merak ediyor. Kullananlar yorum yapıp yardım ederlerse sevinirim.🙃