Bayanlar çiçeği burnunda genç bir anneyim. 42 gün önce sezaryen doğum ile oğlumu kucağıma aldım. 40 gün boyunca çok aşırı olmadan kanamam oldu. 1-2 gün kesinti oldu arada. 2 gün önce 40ımız çıktı ama kanama devam ediyor. Hafif bel agrım da var normal mı? Henüz kontrole gitmedim. Doktor kontrolüm haftaya.