Nily Kızlar elleri biraz yüzüne göre dahabeyaz 79günlük şuam.kan tahlili yaptırmalımıyım. Varmı böyle bişey yaşayan. Yoksa genel olarak böylemidir bebeklerde. Elleri soğuk oluyor arada. Kansızlıktan şüpheleniyorum🤦♀️
YK_ Nily bebeklerin elleri ve ayakları hep soğuk olurmuş kan dolaşımı en son oraya gittiği için alakası yok zaten 4. Ayda sağlık ocağı kan damlası veriyor yine de siz bilirsiniz içiniz rahat etmiyosa baktırın tabi
Nily YK_ evet öyleymiş de biraz beyaz olunca eller kendimden pay biçtim:) soğuk olması dışımda beyazlık var yüzüne göre😞 bakalm doktor ne diyecek
YK_ Nily bişey yoktur bence bebeklerin elleri bembeyaz pürüzsüz oluyor negüzel işte kendini korkutma boşa
Nily Nuryalcndag merhaba Doktor muayane etti ancak kan tahlilini uygun görmedi. 6.ayda yapılabilir şuan erken demişti. Şindi 4 aylık olduk bakalım
Nuryalcndag Nily kan ilacı başladımı peki? Tahlil yapmasa da? Yani kansızlık varmıymış sizin dediklerinize göre
Nily Nuryalcndag demir takviysine başladık. Tahlil yapılmadıgı icin bilemiyoruz kan degerini şuan. Ama o şekilde olması normalmiş doktorun dediğine göre.