Alprsln Kızlar ilk defa basıma geliyor böyle bi durum ne yapmam lazım bilmiyorum bir ay oldu ürünü teslim almadan geri gönderdim evde olmadığım için sonra bida alırım dedim. Elime bile geçmeyen ürünün parasını iade etmiyorlar beklemenizi rica ederiz deyip duruyorlar her aradığımda bir ayı da geçti hatta
Dunyamsensn2008 Alprsln Aynı furumu yaşıyorum kapıma gelmeden geri gitti hatta saçmalık iste.Bende para iadesini bekliyorum etmezlerse elimden kurtulamazlar 😉
Yarendarendeli Alprsln allah belasını versin tredyolun 2 ay oldu hala para iademi yapmadılar , şikayet vara 2 defa yazdım , 7 gün içinde size dönüş yapacağız dediler yalan aradan haftalar geçti ne arayan ne soran nede parayı veren var haram zıkkım zehir olsun
Pnarr_ Alprsln kaç yıldır alışveriş yapıyorum iade de yaptım sürekli hiç böyle bişey yaşamadım en geç 10 günde yatıyordu
deryardakayra Alprsln bende bibs emzik sipariş vermiştim maşallah zaten gelene kadar çocuk kendi emziğine alıştı bide şimdi teslim edilemedi yazıyo sanki geldi de almadık iyice acayipleştiler
Alprsln Yarendarendeli benim 180 lira bide az da değil bida arayıp diyeceğim yarın tüketici haklarına gideceğim diye. İşk defa gideceğim oraya da ona da bi post açayım bilgisi olanlardan öğrenelim
mrvsmh Aynı sorunu yaşıyorum onlarca alışveriş yaptım ilk kez yaşadım. Ürün sürat kargo ile geldi geldiği gün iadeye göndermiş kargo. 2 haftadir bekliyorum her gün canlı yardımdan yazıyorum Aynı şeyleri söyleyip duruyorlar. Trendyoldan bunu beklemiyordum. Üstelik ürünü teslim bile almadım direk iadeye gitti hasarlı olma ihtimali de yok. 2 defa iade formu oluşturdum tedarikçi firma onaylamıyor. Berbat bir durum.
Hilaliahmer mrvsmh aynı durumu yaşadım dağıtıma çıkarılacaktı bugün bekledim bu saate kadar. siteye girdim iade gözüküyor ilk defa başıma geldi. Yurtiçi kargoydu bizimki de.
Alprsln Alprsln 175 i aradım öğrendim e devletten tubis uygulamasından yapa biliyormuşuz sonra trendyolu aradım dedim ki bir hafta daha beklerim sonra tüketici haklarına. Sende öyle yap gerçi iki ay dedin hemen e devletten başvur essek gibi yatıracaklar affedersin kendi paramız için yalvarıyoruz millete