Her bebek farklıdır gelişimi genetiği süt-mama etkisi o yüzden takılmayın çok sağlığı yerindeyse ondan önemli bişey yok kalbinde iki delik var bebegimin sariligida çok geç düzeldi o yüzden gelişimi kilo alımı önemliydi ben sadece onun için sorun ediyodum