larapamira Molfix bize pişik yaptı bezi değiştireceğim (5aylığız)Prima yada Sleppy nasıl?Birde pişik kremi oksizinc yada trosyd’den memnun kaldınız mı?
Elif-Liya larapamira sleepy kullanıyordum bir kac gün oluyo bırakalı çok iz yapıyo ve emici değil bizde 3 aylığız şimdi a 101 den sofia aldım önerdiler bugun le birlikte 5 gün oldu kullanalı bir sıkıntı yok şu an için memnunum
ikimelek Prima premium çare kullayorum kızlarıma çok memnunum hiç sızıntı yapmıyor pişik de olmadılar şimdiye kadar şükür pişik kremi olarak da mustela kullanıyorum düzenli olarak pişik önleyici özelliği olduğu için ve kimsayal içermiyor