Bsraa94 Aptamil kullanıyorum Dr önerisiyle ama kimine gaz da yapıyormuş, deneyerek bulacaksınız maalesef mamanızı. Bozuk çıkma vs mevzusunda da ben güvendiğiniz iyi bir eczaneden alın derim. Bir eczacı arkadaşım çok düzgün saklanması gerektiğini, çok kolay rutubetlenebildiğini hatta mutfağın en güvendiğim yerinde dahi tutmamam gerektiğini söylemişti bana ben mama stoklarken. Marketlere, bebek mağazalarına vs ben güvenemiyorum🤷🏻♀️