Ogulveannesi Evimizde bir dostumuz var dışarda yaşam mücadelesi veren diğer dostlarımız için apartmanımızın altında 3 kedi evi var. Oturdugumuz semtte çok şanslıyız burda aç kedi-köpek hiç yok 💛 (hayvan derneklerine üyeyim mamaya ihtiyacı olan dağıtım bölgelerini biliyorum) Bu bile insanı biraz olsun geceleri rahat uyumasına yetiyor. Yüreği merhamet dolu iyi insanlarla karşılaşsın hepsi 🙏🏻
Size de teşekkür ederim