Aselhayal Kızlar bugün bebeğimi doktora götrdm 11 aylık kan testi yapıldu b12 ve kan değerleri düşük cıkdı doktor heme iğneye baslcz dedi ilk önce bir hafta bir gün durup bir gün yaptrcz sonra haftada iki tane dedi fazla değilmi ya böyle yaptran anneler varmı
BirSevda-iki-Emanet_Sahibi Aselhayal bizde 9 aylık aşısı yaptıracagız yarın. Kızamık dedi telefonda hemşire. Bunlara damı bakılıyor acaba bilmediğimden soruyorum
Cennetinsusu Aselhayal Bilemedim ben hafta da 1 yaptırmıştım kızıma. Sonra ki kutuyu da 2 hafta da bir yaptırdık. Doktor ona göre ayar yapmıştır. Çok mu düşük acaba ???
Aselhayal Sltan45_a normalde 9. Ayında yapılması gerekdi ama ben virüsden dolayı yaptrmadım aslında yaptrmak gerekmiş ben gec kaldım
Janss Deletedmom55 Sebebini bilmediği şey için sürekli evham yapıyor insan. Hakikaten bi sonuca bağlanmasına çok sevindim. Ne zaman istersen 🌸
Janss Deletedmom55 Ama sen hiç belirti yok dedin bana da. Bir de hafif şekilde enfeksiyon değeri yüksekti ya bence ondan dişe yormamıştır diye düşünüyorum. ☺️ Her ana bebesinin doktorudur boşver sen ☺️
elif-emirinannesi Ben kullanıyorum ama hergün değil hafta bir kere. Çocuğum bağırsak emilimi azdı diye 2 yaşından bu yana verdik şimdi 4 yaşında. Gelişimi yavaşlama vardı. Şimdi arkadaşları ile boyu ve kilosu daha iyi
Aselhayal Cennetinsusu değeri kac bilmiyorum ki telefondan öğrendik doktor direk b12 cok düsük cıkdı dedi birde rengi cok solmus kızımn öyle dedi hiç birsey yemiyor ben de dişden kaynaklanıyor sanmısdm