Tubakaya PrensesAlin benim bebek 1 aylık günde dört defa sekiz damla yazmış herseferinde 8 er damlami vericem acaba bilemedim 32 damla yapıyor
PrensesAlin Tubakaya canım benim bebeğim de 1 aylık... evet her seferinde 8 damla vericeksin o zaman ama bana biraz fazla geldi dört kez günde 🤔
Damlaemir Tubakaya 2 aylık bebeğim doktor verdi valla araştırdım kullanan çok var böyle etkisini hemen gösteriyor zaten damla sayısından olabilir
NurayHazal Bende Damla’yı kullanıyorum günde 2 defa 10 damla. 20 bana da çok geldi ama bazen fazla da vermem gerekiyor. Gazlı bir bebeğim var. Değiştirmeyi düşünüyorum ama en iyisi bu diyorlar