Mom010 ezehraa bende bimin akmaz peynirini almıstım çok sasırdım eşim hatta kızmıstı neden bimden aldım diye
ezehraa Mom010 bizde bime gitmiyoruz artık ama peyniri ve yoğurdunu çok seviyoruz hep ordan alıyoruz. Ama böyle olunca yıllardır yediğim şeyler ne diye düşünmedim değil
ezehraa Deletedmom328 olmuyo ya sayfa açılmıyor. Nolur artık şuraya direkt resim atabilme özelliği getirin 😂 @NaimeYilmaz