Bebeğim 9 aylık 1 haftadır formül mamayı asla yemiyor sadece rüya öğünü olarak verebiliyorum uykusunda öğlen 100cc 120 falan içerdi ama şimdi bir yudum bile almıyor iktiriyor yardım edin zaten 3 ay emdi iştahlı bir çocuk değil ama bari mama yese başına gelen çözüm bulan lütfen