Eses20 Egeasaf20 sağlık ocağında yaptırcaktık ama düşününce doktora gitmek daha mantıklı geldi ya 😂madem bi sağlık merkezine gircez bari doktor kontrolü de olsun dimi 😄😄 aydınlanma yaşamamı sağladığınız sağolun 😂
Hcerenk Egeasaf20 dun goturdum. Kizim 12 aylik kan degerlerine bakilacakti ve rutin kontroller iste. En son randevuyu aldim 16:30 du ve hastane kimsecikler yoktu hic beklemeden butun islemleri yapip ciktik.