Eslemeymen aşırı diyemem çok şükür ama gece uyku da bölünmezdi şimdi rewmen canı yanıyor ağlayarak uyanıyor normal uyanma değil yani bazen baska biseymi diyorum gün içerisinde ınılıuyor d camlı gevişngetrr gibi agzında sanki bisey ciğniyor gibi yapıyor