Smyye58 doymamış aç kalmış diye mama mı? Üfff .. ( sütünüz yoksa lafım tabiki yok) bende ilk hafta anlayamadım emzirememişim az kalsın sarılıkta oluyordu doktor uyandır emzir hep dedi bende emzirdim saatlerce memede kaldı uyudu uyandı oynadı emdi vs vs normale döndü şükür. Ama mama neden? Sonra memeyi almıyor bebekelr