3 günlük anneyim. Sezaryen yaptım bebeğim emiyor ama meme ucunun yarısını emiyor diğer yarısını emmiyor. Süt de çıkmıyor yeterince. Göğsüm çok doldu şişlik var sanki düğümlendi. Sağım Makinesi aldım ama 3 güne elimde olacak. Ne yapmalıyım bana yardım edin ne olur.bu ağrı nasıl geçer bebeğim nasıl doğru kavrar memeyi. Şişlik nasıl iner. Facede bir grup varmış emzirme ile ilgili adını bilen var mı