Ormanci_42 Merhaba arkadaşlar 2 ay 22 günlük oğlum var. Bugün kakasında cok cok cok az miktarda kan gördüm. Sizce sebebi ne olabilir?? başına gelen var mı ?? Şimdiden teşekkür ediyorum.
Emir7227 Ormanci_42 geçmiş olsun kızım daha kırkı çıkmadan öyle görmüştüm sonra kalça ultrasonunda öğrendim böbreğinde kristal varmış sanırım ondan öyle olmuştu Yakın zamanda doktorunuza gösterin
elifiii Ormanci_42 kakada ince çizgi kan gıda alerjisi belirtisi, geciktirmeden çocuk gastroenteroloğuna götürün ve süt ürünlerini ( yogurt krema tereyağ süt kefir peynir ) paketli gıdaları bir süre tüketmeyin. geçmiş olsun
Ormanci_42 elifiii çok teşekkür ediyorum doktorumuza danıştım bir kac gün takip et makatta çatlak olabilir dedi
elifiii Ormanci_42 evet başka alerji belirtler yoksa o da bir ihtimal. inş alerji değildir☺️doktor daha iyi bilir.