Gerçekten artık onu yapma bunu yap , o yanlış bunu yap , ay dur o da yanlış bu şekilde aktivite yap falam beynimiz yandı.instagramda Aymen Balıkçı diye bir doktor zeka kartlarını önermiyormuş , tabletle bir tutuyormuş ki buna şu açıdan hiç katılmıyorum , tablet dediğimiz şey en başta ışık ve hareket eden bir görsel ,bir tutulması çok sacma.bebeğin ogrenebilmesi için duyularıyla bizzat dokunmasi hissetmesi lazimmis.kedi köpek dokunsunda zeka kartindaki aslani buluo cocuga nereden elleteyim.ikincisi bu mantikla kitapta okumayalim.gercekten her kafadan bir ses cok can sıkıcı olmaya başladi artık.