Ikrazumra19 evet ilk seferinde simitle değil de kenarda oturtmak iyi fikir 😍
Deletedmom277 aynen o simitten aldık bakalım hoşuna giderse onu da deneyeceğim bir sonraki sefer
nazanay yaa minicikmiss bizimki de sever umarım 🥰
Sevgice26 ben migrosta bulamadım onlardan almayı düşünüyordum çok beyaz tenli zaten gölgelik iyi olurdu aslında. Simdi pehlivan gibi kremleyecegim onu 😜
GUBILIK benimki daha emeklemiyooo 🙈