Merhaba hanımlar henüz burada çok yeniyiz çünkü daha 8 günlüğüz. Fikrinizi almak istiyorum kızım 3625 kg doğdu ertesi gün hastaneden çıkarken 3420 kgdi. Dün çocuk doktorunda giyim 1 haftada 100 gram almış. Burada sezeryan doğum yaptim sütüm hemen gelmedi mama verdik, ama sonra hep az olsa hem süt hem mama verdik şimdiler sütüm artıyor ama bazen yetmiyor mama veriyorum doktorda zaten sabah akşam verebilirsin dedi çünkü benide güzel emiyor. Sizce 1 haftada 100 gram nasildir? Birde benim kizimda bir basliyor emmeye 2 saat 3 saat ver devam eder. Dinlenerek emiyor diceksiniz ama dinlenmesi 5 saniyesesi emmesi 15 20 saniye çok şükür damak ve cekmeside kuvvetli. Mama vermemek için direniyorum mesela bir kere gece 12de verdik ertesi gün gece 12 de verdim beni emmedi uyudu ama dediğim gibi emmesi en az 2 saat emiyor. Mama verincede vicdan yapıyorum ama doktot verebilirsin dedi. Sizlere yazmak istedim tecrübelerinizi öğrenmek istedim