Alpgdd babamızda da durum aynı hayır bebeğim çokda güzel yerdi inanın
Ağzına yaklaştırdığımda hemen açardı ama bu 1 hafta ne oldu bilmiyorum heryer leş gibi zaten artık temizliği geçtim yesin yeter diyorum ama elimde olsun ağzıma götürüm yiyin yok anca üst başa yerlere etrafa buluyor