PINARSARP bende avent vardı, onunla sağım yaptığımda sütümün gelmediğini düşündüm ve hastane tipi makine kiraladım, 1 yıl onunla sağdım. Çok fark var avent ile. Ama maliyetli tabi, mamaya vereceğim parayı makine kirasına veririm hiç olmazsa anne sütü alır dedim ve çok şükür süt sürecini tamamladık. İlk aylarda 30 40 50 60 cc zor çıkıyordu aventle. O yüzden makine kiraladım zaten. Hemen 100 cc üstüne çıktı. Düzenli sağımla ve aylarla 250 300 cc sağdığımı biliyorum. En kritik ve önemli şey düzenli sağmak, başka sütü artıracak bir yöntem yok maalesef. Ne kadar çok sağarsanız o kadar çok geliyor. Benim 1 saat boyunca sağdığım olurdu. Sağarken izlediğim dizi filmlerin haddi hesabı yok😊 çok zahmetli birşey sağmak, çok zor ve çok fedakarlık. Ama süt sürecinin sonuna geldiğinizde kendinizle gurur duyacaksınız. Emmiyor diyip mama verme seçeneği varken sağmak büyük bir emek. Allah yardımcınız olsun🙏🏻