Merhaba güzel anneler bebeğimin kaşlarında konak var sarı kabuksu şekilde cildi soyuluyor sandım ama kalın sarı kabuk bir şey süremiyorum çünkü aynı zamanda yüzünde akneleri var doktor yağ falan sürme dedi cildine akneleri kendiliğinden geçecek iltahap olursa ilaç kullanırız dedi.Şimdi bu konak için sadece pişik kremi sürdüm ama oda fayda edecek mi bilmiyorum saçına gelsin istemiyorum tecrübeli anneler akneli ve konaklı ciltle nasıl başa çıktınız nasıl bir tedavi uyguladınız?