sapling Anneler selam. Birçok kişi gibi bizde bebek kamerası arayışına girmiştik. Mühendisin oğlunda görüp aldık sizlere de faydası olur belki dedim. https://ty.gl/xmsdxppno ürün bu dün geldi bütün özellikler var sizin sesiniz bebeğe gidiyor onun sesi size geliyor Wi-Fi ile çalışıyor ama siz evde olmasanız bile görebiliyorsunuz çocuğunuzu telefondan uygulama İle. HD ve kayıt özelliği var 360 derece dönüyor. Bu fiyata gerçekten çok çok ucuz bence
Yagmurasaf sapling baktım da öyle çokta ucuz değilmiş 😂 yani bana göre pahalı bide şuna takıldım ben evde yoksam çoçuğumda evde yoktur ben nereye o oraya
biryavuzkusu sapling merhaba xiaomi kamerasan memnun musunuz? Benim takıldığım nokta ayrıca bir anne için monitör yok ya gece uyandığınızda sürekli telefondan programı mı açıp bakıyorsunuz? Ses geldiğinde nasıl anlıyorsunuz bildirim mi geliyor?
sapling Yagmurasaf biz bebek kamerası baktığımızda yaklaşık bin lira falandı o yüzden ucuz geldi 🤭 uyurken izlemek için aldık biz
YagmurKoksal biryavuzkusu memnun değilim 1. Sürekli telefondan izledigin icin telefon iptal hc brsey yapamazsın arka planda calısmıyor 2. Kamera wifiyle calıstığı için cok yakın olması lazım sırf bu yuzden wifiyi cocuk odasna almak zorunda kaldık yoksa donuyor sürekli
sapling biryavuzkusu merhaba ben heniz oda ayırmadım gece o yüzden bilmiyorum ne yaparım. Ama çekmeme gibi bir durum hiç olmadı dışarıdan bile babası kameradan açıp izliyor gündüz uyurken. Gündüz sürekli izlemeye gerek kalmıyor arada açıp bakıyorum uyurken
Nesli-55 biryavuzkusu merhaba ben kullanıyorum çok memnunum.görüntü kalitesi,hareket sensörü olsun gece görüşü olsun çok sevdim.iş yerinden bile takip edebiliyor babası.ama tek dezavantajı açınca telefonu başka birşey için kullanamıyorsun.
biryavuzkusu YagmurKoksal aa teşekkür ederim yorum için bendede telsiz var aslında ama oğlumun odasını ayıracağım şimdi telsiz yeterli olmayacak gibi duymazsam diye kalkıp bakarım sürekli kesin. Ve oda uzakta kameradan görmek daha iyi. Dediğiniz gibi telefondan sürekli açık tutmaz gerekiyor xiaomide
Bugra2020 YagmurKoksal bende bebevo ve bu model arasında kalmıstım.bugun sıparıs ettim bebevoyu.wifi sorun olursa kesinti olucağını dusunmustum 🥰bebevo wifi baglantılı degıl simdi yorumunuZa denk geldim bi an dogru karar verdim sanırım dedim
CilekRecelim YagmurKoksal ben “İNVİDYO “ aldım fiyatı da gayet uygun . Evet ekstra bir ekranı yok ama bildirim geliyor . Arka planda çalıştığı için hareket ve ses bildirimi geliyor . Çok memnunum tavsiye ederim .
Melissmom sapling iki kişi nasıl kullanıyorsunuz uygulamadan biz bi türlü yapamadık ben yükleyince eşim kullamıyor paylaş yazıyoruz davet gelmiyor yapaamadık
sapling Melissmom canım İnan hatırlamıyorum herkes telefonuna indirdi uygulamayı. YouTube dan bakın bi
bgm_clk11 Bebeğim doğduğu gibi aldık, biz çok memnunuz kart takıp kayıt alıyoruz gece uyanmışmı ne yapmış diye, istediğim yere taşıyorum, hareket algıladığında bildirim göndermesi güzel evet sürekli telden bakıyoruz o biraz sıkıntı