Ogullarinaasikanne Anneler bugün 10 da olduk bebeğim aşırı huzursuz ağlıyor 1 saattir calpol versem mi aşı etkisine zarar verir mi belli ki ağrısı var böyle bir cocuk değil normalde 😔
Alim7189 Ogullarinaasikanne canım verebilirsin calpol. Bize doktorumuz demişti aşıdan sonra ateşi yda bir yerinin agridigini düşünürsen ver die.
papatya-annesi Ogullarinaasikanne öncelikle ateşine bakın sonra verin bence benim doktorum 38′i görmeden verme dedi 37.8 de yarım çay kaşığı vermiştim uyuyup kalirsam ateslenirse diye gece 12 de çok şükür iyi atlattık biz 🌼
Ogullarinaasikanne papatya-annesi Bal8annesi vermedim salladım ilk kez ayagımda salladım aglıyor diye uyuklar halde bıraktım beşiğine bende ateşi olmadan verme taraftarı değilim ama cok ağladığı için kıyamadım teşekkür ederim ateşi olmaz inşallah vermem bende
Bal8annesi Bence atesi olmadan vermeyin huysuzluğu illa olacaktır geçen haftada biz olduk ama yapacak bir şey yok çektim o huysuzlugunu Ateside fazla yukselmedigi için vermedim ertesi güne geçti zaten 🤗❤