Sehnazzzzz_26 valla ben hamilelikte 15 kilo aldım doğumdan çıktığımda 8 kilo gitmişti şuan iki ay oldu doğum yapalı ve hiç bir şekilde ne göbek ne yumuşaklık ne de sarkiklik kalmadı hamile kalmadan önce 45 kiloydum şimdi de 47 kiloyum bu bence yapı ve fizik ile alakalı ben de çok korkmuştum gobegimde sarkiklik yumuşaklık olacak diye ama olmadi