Rzgr değerli bilgiler için çok teşekkür ederim, İnan biz de hep yemek masasında beraber yiyoruz yemek kültürümüz oluştu, hatta kahvaltıyı beraber hazırlıyoruz 🧿 ben de küçüklüğünden beri kendi yemesi için yönlendiriyorum suyunu kendi içiyor ancak yemek götürmüyor, pes etmeyeceğim denemeye devam edeceğim🙏
b