Dragonannesi Cennetinsusu ay inşallah diştir ama 3 aylık çok erken sanki. ben daha çok diş incisine benzettim onu görünce ama huyu değişti, salya var filan bilemiyorum bakalım. Belki de çıkması 1 ayı bulur.
Dragonannesi Zerr anlayamadım ben çok çay kaşığı ile denedim birazcık ama ses filan gelmedi walla anlayamadım ya 🤷♀️
Doruk12 Dragonannesi dişleri sıkıntılı olmuyo oğlumun bu sabah Bi baktım azı dişi çıkmış farketmedik bile ağzını da çok açmıyo 😁 anlamadan çıkarıyo. Ama böyle Bi nokta vardı diş değildi kayboldu Bi süre sonra belki bu diştir bilmiyorum
Dragonannesi Doruk12 maşallah, bizim daha erken galiba. Ben bi heyecanla paylaştım ama mantıklı düşününce diş değil gibi.