hilaliii ayyy gaz inanın bebeğim 40 ken berbattı her gece saat 7 başlardı 12 olurdu gazını çıkarıp rahatlardı her ilacı kullandım fayda etmedi taki biogaia bir akrabamızın tavsiyesiyle ben akşamları veriyordum çünkü o saatlerde ağlardı hergün aynı saate çok şükür o ilacı verdim oğlum düzeldi mücize gibi tek başına fayda etmese sabahlarıda sapsiplax verin ben ilk zamanlar öyle yaptım azalınca sadece biogaia devam ettim üçüncü ayda bıraktım artık iki şişe kullandım bitti çok şükür ve kaç kez post açtım bir bilseniz