Hacerr KıImın tırnağını keserken eti kesildi 😢yardım edin nolur pansuman gerekir mı 39 günlük daha napım nolur yardım edin
GmzSnn Hacerr korkma her anne hemen hemen bi kere kesmiştir krem sür bi haftaya geçer zaten iLk kesmede ete yapışık oLduğundan kesme oLasıLığı yüksek ikincide tırnak etten ayrıLdığı için kesme riski tamamen düşmüş oLuyo
Eymen190218 Hacerr ayy canım benim oğlum şuan 10 aylık ama 1 aylıkken bende o hatayı yapmıştım kanamıştı.o ağlamadı ama ben kendimi çok şuçlamştım.krem sür bebek bakım kremi felan inş hemen geçer üzülme onlar çabuk toparlanıyolar
balcicegin_annesi Hacerr tırnağını keserken parmağını tek tek sıkıp geriye atıp kes canım benim kızım 3 ay 1 hafta olacak nerdeyse çok şükür ben kesmedim etini öyle yaptım bi de sen de böyle dene yara yerine krem sür steril et geçer inş ☺️
dddy Çok mu kesildi kıyamam 😔 bende Bi kez kesmiştim o ağlamadı ben ağladım çok kötü olmuştum sütümü damlattım hemen 1 günde iyileşti
Hacerr dddy bakamadım benım kızımda aglamadı ama ben bıttım aklkma geldikçe de aglıyırum denıcem inşallah hemen geçer 😢çok sagolun
Hacerr [bilinmeyen] bilmiyorum ne kadar kesildi bakamadım kı aglamadı ama aksama ağlar mı bilmiyorum benımde içim gittş eldiven taktım oksıjanlı suyla sildi bakmadım hala bakamıyorın da
Ayaz16 İlk defa keserken bende aynı hatayı yaptım hiç farkında bile değildim ağlamadı ama bir günde iyileşti
Goncaaa Hacerr aynı şeyi yaşadım çabucak iyileşir Merak etmeyin .ben panik yapıp polikiliniğe götürdüm oradakiler bana güldü ☺️Geçmiş olsun uyurken kesmeyi deneyin gerçi ben hala kesemiyorum babası hallediyo ben emzirirken