Bebegim 2 ay 9 günlük dogdu dogalı neredeyse hep kabul diyebilirim poposunu hep ben uyarıyorum öyle cıkarıyo hastane korkusundan gidemedik ama artık gidecez sizce ne yaparlar biz gibi yasayan var mı kabızlık sorunu bebegim ıkınıp duruyo emmiyo hemen bırakıyo bu sıra hiç almıyo sağıp veriyorum sürekli aglıyo sadece anne sütü alıyo sizce bu kabızlık nEdem