Betulsare Merhaba anneler kızım 1 yaşında emzirmeye devam ediyorum. Biberiye yada yeşil çay içmenin zararı olur mu? Bir de duyduğum kadarıyla bunları günün her saatinde içemiyorsun diyorlar bilginiz varmı?
17062019 Betulsare yesilcay gunde 2 bardakla sınırlı.ama zaten asiri icmek normalde de cok iyi bisey degil.ben de cok yogun olmasa da emziriyorum.oglum 1 yasina girecek bu ay.gunde 2 bardak iciyorum.bol su Birde tarcinli kahve oneriŕim sana.cok iyi metabolizma hizlandiriliyor
17062019 Betulsare mutlaka dene.ayrica pisirirken cay kasiginin ucuyla da tereyagi ekle.cok iyi oluyor.yag yakiyor