Kalbim22 Geçen gün Dr. Aymen Alıkçı instagramda canlı yayında zeka kartlarıyla tabletin aynı şey olduğunu, zararlı olduklarını söyledi. Tabletle aynı etkilere sebep oluyor dedi. Siz ne düşünüyorsunuz bu konuda. Kimi anneler de nörologlar tavsiye ettiği için aldık filan yazmışlar….
Deletedmom278 Kalbim22 Aşırı saçma geldi oğlum kartlar sayesinde hayvanları nesnelerini öğrendi bize çok şey kazandırdı bu kartlar.
Arc1993 Kalbim22 tablet dijital ve hareketli olduğu için tv de aynı şekilde zararlı. Yani zarar veren ses değil görüntü. Zeka kartının kitaptan farkı ne peki? Ben anlayamadım
Zeyno111 Kalbim22 Ne alakası var ki zeka kartları oynar şekilde değil ki sabit bir nesne renkler de hareket etmiyor onunla hayvan nesne gibi şeyleri görüyor idrak etmeye çalışıyor sadece zaten belli süre sonra sadece yiyorlar ilk 5ay falan baktırabildim 😂
Deletedmom23113 Kalbim22 her önüne gelen doktorda herşeyi söylüyor 🤷🏻♀️ Ne gibi zararı olur ki hareketsiz bir kart, hem renkleri , hem şekilleri öğreniyorlar , hem hayvanları , herkes bu zamana kadar da kulllanmış , ne zararını görmüşler ? Şaka gibi :)
Kalbim22 Deletedmom278 1 yaş öncesi gösterilen zeka kartları var ya hani şu siyah beyazdan renkliye dönen kartlar için söyledi. 1 yaşından sonra faydalı olur dedi.
Kalbim22 Arc1993 Zeyno111 Deletedmom23113 Birannebirogul Deletedmom388 Mevara Purple13 bu videoda yapmış açıklamasını. Ben de her gün gösterdim. şimdi ne yapsam bilmiyorum
Deletedmom388 Kalbim22 Nasıl bir alaka kurmuş acaba doktor? İkisi de bambaşka şeyler.Biri elektronik diğeri karton kağıt 🤷🏻♀️ Görselleri deseniz aynı olamaz tablet hareket halinde pikseller falan filan,kartların üzerindeki resimler sabit vs vs…Nedense ben alaka kuramadım.Kızım da çok seviyor 9aylık inceliyor hoşuna gidiyor ben de hikayeler anlatıyorum.Bence tam tersi yararlı,tabi şahsi fikrim🌸
Mevara Kalbim22 bütün konularda ikilemde yaşanıldığı gibi bu konuda da iki görüş çıkmış ortaya ama mantık olarak saçma değil mi? TV,tablet hareketli ve sesli olduğu için zararlı ama zeka kartının ne gibi zararı olabilir düşünemiyorum🤔
Purple13 Kalbim22 yani zararı olduğunu düşünmüyorum ben ama şöyle ben ilk kırmızılı siyahlı olanlar varya onlardan almıştım. Teyzem çoçuk gelişimci gördü kartları yanlış almışsın bu kararlar olmaz dedi gerçek nesneler olan kartlardan alınır dedi. Öyle aldım sonradan
Singlemom Kalbim22 çok saçma karttaki figürle canlı tablet ekran aynı olabilir mi neye dayanarak söylemiş.ekran izlerken uyuşturuyo karttaki figürün böyle bi etkisi olabilirmi
Kalbim22 Singlemom yukarıda paylaştığım videonun 25. Dakikasında açıklamaya başlıyor. Çok yanlış bir yaklaşım olduğunu söylüyor. Ben de sürekli baktırdım. Kitap resimlerine de baktırdım hatta.
Kalbim22 Videonun 25. Dakikasında konuya değinmeye başlıyor. İlk 1 yaşta ağızlarıyla öğrendikleri için faydasız diyor.
Singlemom Kalbim22 izledim demek istiyorki kartlar sadece izlemeye yönelik olduğu için bi işe yaramıyor.beyin gelişimi elllemeyle kavramayla olur diyo Buda doğru aslında ki çoğu bebek bunlarıda da yapıyor.ama tamamen etkisiz olduklarını düşünmüyorum Kartların
Arc1993 Hanımlar aymen beye İnstagram üzerinden sordum. Sadece izletmeye yönelik olduğu için bebeğin hayal gücünü geliştirmiyormuş zeka kartları
Mevara Anlatmak istediği; bebekler ilk 6 ay nesneleri sadece ağzıyla tanır. Her gelişimin sırası olduğu gibi bebeklerin öğrenme sırası şu şekilde:ağız,el,göz. ‘Zeka kartları 12.aydan sonra daha verimli olur.’ Gibi bir söylem algıladım ama kesinlikle tabletle eş değer olduğunu düşünmüyorum. Kayda değer bilgiler var ama yanlış söylemler🤷🏼♀️