Merhaba Sevgili Anneler,
Kizim 16 aylik oldu 🙏🙏 fakat onu besleme konusunda oldukça zorlaniyorum herşeyi yemediği gibi yemek seçer oldu özellikle akşamları çorbasını içersine ekmek doğrayıp tok tutması için veriyorum az yediği için gece kalkıyor mecbur devam sutu veriyorum benim gibi aynı durumu yaşayıp çözüm üreten varmi 🤦♀️🤦♀️ bazen muzlu muhallebi yapıyorum onu da bi yiyor bi yemiyor iyice şaşırdım anlayacağınız 😒😒