Meryem59 2 bebeğime doğumum yaklaştı ve çok endişeliyim 1 yaşında kızım var onu nasıl karşılar napar sezeryan olucam onu kucağıma alamıycam naparım diye çok düşünüyorum sizler bu süreci nasıl atlattınız🙏
Kutay_16 Canim aynı kaderi yaşıyoruz doğuma uc ay kaldı bebeğim olurken oğlum bir yaş iki aylık oluyor bende korku heyecan beni ne beklediğini bilememe kapladı sonumuz hayırlı olsun bende beklim burada bakalım
Nurcaan Kutay_16 canim kiziniz dha ufak pek bilmez benimde ilk 2 cocugumun arasinda tam 13 ay 2gun var suan 4bucuk ve 3bucuk yaslarinda ikisi arkadas gibiler. Ama tabi bazen zorluklari oluyor. Kiz cocuklari sakin ama erkek 1saniye bille durmuyor ve o yoruyor beni
Meryem59 Kutay_16 37.haftamdayım şuan bir sorun olmadı inşlh olmazda doktorda heran gibi bişey söylemedi tabi acı ağrı oluyo zaman zaman dikiş yerlerinde
Nurcaan Kutay_16 kizlar cok sakin akilli oluyorlar sukur hic zorluk cekmedim kizimda ama oglum cok zorluyor ama inanin Rabbim sabrini gucunj veriyor