Selam anneler , haftaya bugün 5 aylık olacağız , sorum şu oğlum saat 10 gibi gece uykusuna yatıyor bazen 9 u da buluyor , geceleri çok nadir uyanıyor , saat 6 gibi uyanıyor emiyor , ben emsin diye kaldırmıyorum , kendi acıkınca kalkar artık diye düşünüyorum , doğru mu yapıyorum sizce , siz nasıl yapıyorsunuz ? Bu arada gece mama vermiyorum, alışmadı , midesi bulanıyor gece içince . Uyanınca emmek isteyen bir bebek .